Magdalena Kruszyńska

Spójrz na siebie

    Opis warsztatu

    @Spójrz na Siebie zaprasza Cię na oczyszczający warsztat „Uwolnij się!”

    Metoda dynamiczna wg Osho zrewolucjonizowała sposób patrzenia na medytację na zachodzie. Osho stworzył metodę specjalnie dla osób z naszego kręgu kulturowego – zabieganych i nadaktywnych. Jest ona dedykowana zwłaszcza (choć nie tylko 😉 ) osobom, które mówią „Siedzenie nie jest dla mnie…”, „Ja się relaksuję, gdy coś robię”, „Jestem nadruchliwa, nie umiałabym usiedzieć w miejscu”, „Muszę ciągle coś robić…”.

    Dlaczego warto skorzystać?

    Bo jest to bardzo silna metoda, oparta o katharsis, dzięki której będziesz miał możliwość przeżyć niesamowitą przygodę z uwolnieniem własnych blokad psychicznych i zatorów w ciele, a na koniec poczuć błogość oraz efekty tego oczyszczenia.

    Metoda dynamiczna wg Osho zrewolucjonizowała sposób patrzenia na medytację na zachodzie. Osho stworzył metodę specjalnie dla osób z naszego kręgu kulturowego – zabieganych i nadaktywnych. Jest ona dedykowana zwłaszcza osobom, które mówią „Siedzenie nie jest dla mnie…”, „Ja się relaksuję, gdy coś robię”, „Jestem nadruchliwa, nie umiałabym usiedzieć w miejscu”, „Muszę ciągle coś robić…”.
    Dlaczego jest taka wyjątkowa?
    Medytacja dynamiczna Osho składa się z 5 etapów, lecz z trzech zasadniczych części. Pierwsza z nich ma na celu „wytrącić nas z równowagi”, wybudzić i pobudzić do życia, do wyrzucenia z siebie wszelakich zastojów oraz psychicznych blokad. Pierwsza część to swego rodzaju katharsis – oczyszczenie. Druga, to medytacja właściwa, w którą jesteśmy w stanie łatwo wejść, właśnie dzięki pierwszej, dynamicznej fazie. Ostatnia faza, to radowanie się, świętowanie, które jest niczym nie skrępowanym tańcem, uczuciem swobody i lekkości.

    Zajęcia prowadzone są najczęściej z zamkniętymi oczami, z chustą na oczach, dzięki czemu mamy możliwość uzyskania bardziej intymnej relacji z samym sobą i nie przejmować się otoczeniem. Pozwala to na jeszcze większe otworzenie się i uwolnienie z wewnętrznych więzów, które nas krępują. Zaleca się, aby przyjść na zajęcia z w miarę pustym żołądkiem i w luźnym stroju, ze względu na ich dynamiczny charakter ☺ 

    Co zyskasz?

    Przede wszystkim będziesz mógł spróbować czegoś innego, od potocznie rozumianej medytacji.
    Jeżeli klasyczna medytacja w pozycji siedzącej Ci nie odpowiada, to jest to świetna okazja, aby wypróbować czegoś innego.
    O pozytywnych skutkach medytacji można by wypisywać prace naukowe i książki, co zresztą ma miejsce ☺ Takimi głównymi zaletami, które możesz ujrzeć są: większy spokój wewnętrzny, opanowanie, świadomość siebie, swojego ciała i otoczenia, skuteczniejszy odpoczynek i regeneracja organizmu, wspomaganie w leczeniu chorób, a nawet im zapobieganie.
    Ale przede wszystkim, medytacja daje Ci możliwość odzyskania kontroli nad swoim życiem.  

    O mnie

    Magdalena Maria Kruszyńska – autorka projektu Spójrz na Siebie oraz Spójrz na Siebie – poczuj zdrowie. Od lat zajmuje się bardzo szerokim, jak wiemy, tematem Zdrowia i stara się poszerzać swoją wiedzę, nie tylko o te konwencjonalne metody jego utrzymywania Z wykształcenia psycholog i psychodietetyk, pasjonatka ludzkiego mózgu i umysłu, stara się w swojej pracy, z tak delikatną sferą jak psychika ludzka, podchodzić do tematu elastycznie i indywidualnie. Aby uzupełnić swój warsztat i wiedzę akademicką, stale się doszkala uczestnicząc w warsztatach z zakresu pracy z ciałem, odżywiania, arteterapii, wykorzystywania intuicji i poszerzania świadomości. Na co dzień zajmuje się tworzeniem muzyki, malowaniem, różnymi dyscyplinami sportu i dwoma kotami, a także obmyśla jak to umiejętnie łączyć „naukę zachodu” z „wiedzą wschodu” Praktyką własną zajmuje się od wielu lat, a od 4 tygodni mieszka we Wrocławiu i pragnie zarażać swoją pasją do zdrowia, również Wrocławian.

    Psychologia, psychodietetyka, zdrowe odżywianie się, psychologia pozytywna i rozwoju, profilaktyka, biofeedback, jednym słowem – Zdrowie