Magdalena Wołoszyn

Joga Ashtanga

    Opis warsztatu

    Ashtanga joga w stylu Mysore

    Jeśli szukasz wyciszenia, chcesz poprawić swój stan zdrowia, oczyścić organizm z toksyn, zrelaksować się i odprężyć, to te zajęcia są właśnie dla ciebie:) Ashtanga joga jest przeznaczona dla każdego, niezależnie od wieku, początkowej kondycji fizycznej, stanu zdrowia. Każdy praktykuje na tyle, na ile mu pozwala jego organizm w danym czasie. W systemie tym, celem nie jest perfekcyjne wykonywanie asan – czyli efekt zewnętrzny, ale ważna jest tu regularność i praca na poziomie wewnętrznej świadomości, która pozwala nam zagłębić się w siebie, odprężyć ciało i umysł.

    Jak się przygotować do zajęć:

    • zabierzmy ze sobą wygodny strój, najlepiej leginsy, sportowy top i podkoszulek lub t-shirt, praktykujemy na boso, na własnych matach,
    •  zaleca się nie spożywać posiłków na ok. 2-3 h przed zajęciami oraz nie pić na ok. 20 min. przed praktyką,
    • prosimy o wyciszenie telefonów,
    • w trakcie zajęć nie pijemy wody,
    • zaleca się skorzystać z toalety przed zajęciami, aby nie przerywać praktyki w czasie jej trwania,
    • przed zajęciami dobrze jest wziąć ciepły prysznic, który rozgrzeje i rozluźni nam mięśnie, co korzystnie wpłynie na praktykę. Jeśli musisz wziąć prysznic po zajęciach, to dobrze jest odczekać ok. 20 min.

    O mnie

    Prowadząca: Magdalena Wołoszyn – certyfikowana nauczycielka ashtanga yogi, gongini, miłośniczka zdrowego trybu życia w nurcie slow life, kochająca design, fotografię i sztukę w szeroko tego słowa znaczeniu. Swoje jogowe zainteresowania wykazywała już będąc w liceum, ale regularną praktykę rozpoczęła w 2010 r., kiedy to trafiła na zajęcia swojego nauczyciela Maxa Czenszaka i od tego momentu zafascynowana dobroczynnymi jej efektami, joga na dobre zagościła w jej życiu. Od 2011 roku była w toku nauczania na nauczyciela ashtanga yogi w systemie Sri K. Pattabhiego Joisa wg. tradycji Parampara. Od 2011 r. do dnia dzisiejszego asystuje na zajęciach w Yoga Shali – szkole autoryzowanego nauczyciela ashtanga yogi II stopnia – Maxa Czenszaka, oraz na warsztatach. Praktykę jogi łączy z medytacją dźwięku gongów i mis tybetańskich. Na przełomie lat 2016 – 2017 ukończyła kursy 1 i 2 stopnia gry na gongach i misach tybetańskich oraz masażu misami u swojego mistrza Ryszarda Zdziocha. Certyfikat otrzymała przez Manju Jois’a w 2017 r. Swoją wiedzę stale pogłębia na wielu szkoleniach i warsztatach w kraju i za granicą. Od 2015 regularnie wyjeżdża do Indii, gdzie studiuje w instytucie KPJAIY, w Mysore pod okiem swojego nauczyciela Sharatha Joisa.